14. junij 2022
»Mi namreč najbolje vemo, kako v Izoli maksimalno uživati in kako z njo ravnati, da bo ostala tako lepa in pristna še za vse prihodnje generacije.«
Izolani so novo kampanjo videoposnetkov predstavili z besedami, da najbolje vedo, kako uživati v Izoli in kako z njo ravnati.
14. junij 2022
»Na teden javnosti pokažemo dva videa, ob torkih in četrtkih. Predstavimo video in blog objavo, v kateri podamo tudi konkretne, praktične nasvete, kako čim lepše in prijetnejše preživeti čas v Izoli.«
Tjaša Likar je pojasnila, kako poteka promocija videoposnetkov in blog objav za turiste v Izoli.
14. junij 2022
»Predstavili smo tako kulturno dediščino, kulinariko, do konkretno obiska ribarnice, pa tržnice 'ruba z moje njive' in vse skupaj združili v neko privlačno zgodbo.«
Tjaša Likar je razlagala, kako so predstavili ponudbo Izole preko druge promocijske zgodbe.
14. junij 2022
»Prizadevanja v tej smeri dajejo kar otipljive rezultate. Skupaj s ponudniki se veselimo prihajajoče sezone in upamo, da se bo tako kot lani podaljšala tudi krepko v jesen.«
Dean Kocjančič je izrazil veselje ob rezultatih prizadevanj za promocijo Izole in upanje za uspešno prihajajočo turistično sezono.
14. junij 2022